In de Mariaparochie in Buggenhout-Lebbeke brengt Kerk & Leven kerkelijk en ander nieuws wekelijks in de brievenbus.
Bezorg aankondigingen en teksten graag minstens 10 dagen voor de gewenste verschijningsdatum via het redactieadres.
We garanderen niet dat, gezien de drastische wijzigingen vanuit Antwerpen, we plaatselijk nog zullen publiceren in het parochieblad. We overwegen om zelf een nieuwsbrief te maken, maar dit wordt verder nog besproken tijdens het parochiaal beraad van oktober.

Kerk & Leven, editie Buggenhout-Lebbeke

Prijs Een jaarabonnement (2025) kost:
Wie een digitaal abonnement wenst (€ 3,99/maand) of wie wenst om het print + digitaal abonnement maandelijks (€ 7,99/maand) te betalen kan dat eenvoudig via domiciliëring. De registratie van de domiciliëring verloopt online via de website Otheo.be. Abonnees kunnen ook telefonisch de klantendienst contacteren op 03 210 08 30 om hun gegevens door te geven. In dat geval voert een medewerker van de klantendienst de online registratie uit.
Abonnementen en adreswijzigingen

abonnementenbeheer gebeurt niet meer via de parochie. De Katholieke Media Groep heeft beslist dat zij dit overnemen.

Katholieke Mediagroep, Halewijnlaan 92, 2050 Antwerpen

03 210 08 30  https://www.otheo.be/abonneren

Eindredactie voor de
parochieteksten
Redactie Mariaparochie in Buggenhout-Lebbeke  Mail

Je herabonneren op Kerk & Leven

Om er zeker van te zijn dat je huidige abonnement ook in het nieuwe kalenderjaar verder loopt, bezorgt Otheo je een gepersonaliseerde uitnodiging tot betaling. Die zal je in de loop van oktober ontvangen via e-mail of via brief.

Mocht je dit nog niet hebben ontvangen op 1 november, contacteer onze klantendienst via dienst.parochiebladen@kerknet.be of op 03 210 08 30  (ma-vr 9-12u, 13-16u).

Lees digitaal en op papier

Ons vertrouwde weekblad Kerk & Leven blijven we uitgeven. Je leest er parochiale inhoud geschreven door onze honderden vrijwilligers, aangevuld met diocesane en nationale inhoud gebracht door onze redactie. Abonneer je en ontvang tot eind 2024 de papieren versie op een adres in België. Dezelfde krant kan je indien gewenst ook digitaal doorbladeren.

Kerk & Leven niet (goed) ontvangen

Kerk & Leven wordt uitgereikt tussen dinsdag en donderdag. Dus als u donderdag na de postbedeling geen Kerk & Leven hebt ontvangen, kan u met onderstaand formulier een klacht indienen.
Of liep er iets anders mis? Meld het ook via dit formulier.
Gelieve een klacht zo snel mogelijk te melden.

parochieblad

Dekenaal nieuws